Tools
Login
You are here: Home » Νέα
Πέμπτη, 20 Ιουν 2019

Ο μύθος του Kolschitzky στην Ευρώπη και το Μπλέ Μπουκάλι

E-mail Εκτύπωση PDF

mplempoykaliΟ μύθος του Kolschitzky στην Ευρώπη και το Μπλέ Μπουκάλι

Φαίνεται ότι ο καφές έχει κάνει την εμφάνισή της στη Δύση κατά το δεύτερο μισό του δέκατου έβδομου αιώνα: ο θρύλος καθορίζει την επίσημη είσοδο στο έτος του ήττα και την εκδίωξη των Τούρκων που πολιορκούσαν την πόλη της Βιέννης.

Μετά την εκδίωξη των Οθωμανών, σε καταυλισμούς τους βρέθηκαν σακούλες γεμάτες παράξενα σκοτεινά φασόλια που κανείς δεν είχε δει ποτέ ή ήξερε πώς να χρησιμοποιήσει.

Ο Kolschitzky, ένας πολωνός που έζησε στην Τουρκία πολλά χρόνια, μετέφερε τους κόκκους καφέ στη Βιέννη με σκοπό να ανοίξει ένα καφενείο, σερβίροντας το βιεννέζικο ποτό, μαύρο και πικρό (καφές). Στην αρχή δεν έγινε  εύκολα αποδεκτό.

Ο Kolschitzky όμως δεν απογοητεύθηκε, σέρβιρε τον καφέ με γάλα και μέλι, δημιουργώντας ένα ποτό παρόμοιο με τον σημερινό καπουτσίνο.

Η επιτυχία ήταν άμεση, και έτσι γεννήθηκε το πρώτο καφέ στον τότε Ευρωπαϊκό κόσμο, το οποίο ονομάστηκε "μπλε μπουκάλι.

Espressozine

ΦΠΑ 13% και συνεργασία για ελληνικά προϊόντα!!!

E-mail Εκτύπωση PDF

kefalogianni4

ΦΠΑ 13% και συνεργασία για ελληνικά προϊόντα!!!

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για τη διατήρηση του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13%, δήλωσε: "H διατήρηση του μειωμένου ΦΠΑ στην εστίαση, το 2014, αποτελεί για τον ελληνικό τουρισμό μια κερδισμένη μάχη. Στηρίζει την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού μας προϊόντος και συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα, που κατά γενική παραδοχή, αποτελεί βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Το γεγονός της διατήρησης του ΦΠΑ στην εστίαση στο 13% διαμορφώνει το κατάλληλο περιβάλλον για τη συγκράτηση των τιμών στην αγορά. Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να το αξιοποιήσουν προς όφελος των ιδίων και της εθνικής οικονομίας γενικότερα". 


Στο μεταξύ τη συνεργασία των υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συμφώνησαν οι υπουργοί, Όλγα Κεφαλογιάννη και Αθανάσιος Τσαυτάρης, σε συνάντηση που είχαν στα γραφεία του ΕΟΤ, ώστε μέσα από κοινές δράσεις να ωφεληθούν ο τουρισμός, ο πρωτογενής τομέας της χώρας και η εθνική οικονομία. 


Κατά τη συνάντηση, στην οποία συμμετείχαν ο γ. γ. Τουρισμού κ. Αν. Λιάσκος ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Παν. Λειβαδάς και στελέχη του ΥπΑΑΤ, συζητήθηκαν οι άξονες συνεργασίας ώστε στο επόμενο διάστημα να αναληφθούν επί μέρους πρωτοβουλίες και να δρομολογηθούν μέτρα.


Επισημάνθηκε ότι στο πλαίσιο της ανάληψης της ελληνικής προεδρίας στην ΕΕ τα δύο υπουργεία θα δώσουν έμφαση στη συνεργασία τους μέσα στο 2014 για να προωθήσουν λύσεις σε θέματα που θα τονώσουν τον τουρισμό και την αγροτική ανάπτυξη.


Τα ελληνικά προϊόντα και ο τρόπος προώθησής τους, όπως τονίστηκε στη συνάντηση, αποτελούν σημαντικό πεδίο όπου τα δύο υπουργεία μπορούν να συμπράξουν δημιουργικά. Στόχος είναι η στρατηγική επιλογή μετάβασης από μια γεωργία χαμηλού κόστους σε μια γεωργία ποιότητας να αναδειχθεί μέσα από τον τουριστικό κλάδο, μέσω της προώθησης των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων. Έτσι, θα ενισχυθεί το ελληνικό τουριστικό προϊόν προσελκύοντας περισσότερους και διαφορετικούς επισκέπτες. Μακροπρόθεσμα η σύμπραξη των δύο Υπουργείων, Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων θα συνδράμει στην ενίσχυση της ελληνικής παραγωγής, την ποιοτική αναβάθμισή της και την μονιμότερη αξιοποίησή της από τον τουριστικό κλάδο. Επισημάνθηκε ότι, η περαιτέρω ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας μπορεί να δώσει υπεραξία στην αγροτική παραγωγή και τον τουρισμό.


Η εντυπωσιακή ποικιλία των τοπικών προϊόντων σε συνδυασμό με τις διαφορετικές γαστρονομικές δημιουργίες σε κάθε τόπο, μπορεί με την κατάλληλη προώθηση να εμπλουτίσει το τουριστικό προϊόν, να παροτρύνει τις τοπικές κοινωνίες να αναπτύξουν δράσεις, και να ενισχύσει την επιχειρηματική δραστηριότητα, την παραγωγή και την οικονομία της περιοχής. Ο Αγροτουρισμός αναδείχθηκε επίσης ως ένας από τους τομείς που τα δύο υπουργεία μπορούν να συνεργαστούν. Η συνεργασία μπορεί να περιλαμβάνει την προβολής και τον εμπλουτισμό του αγροτουριστικού προϊόντος, με περαιτέρω αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που παρέχει η Ελλάδα στους επισκέπτες της. Όπως διαπιστώθηκε ομόφωνα, κατά τη σύσκεψη, οι αγροτουριστικές μονάδες αποτελούν απόδειξη σε μικρή κλίμακα των όσων μπορεί να προσφέρει σε όλους τους τομείς της οικονομίας η σύνδεση του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα με τον τουρισμό.

Διάκριση για τα Aldemar

E-mail Εκτύπωση PDF

aldemarLogo

Διάκριση για τα Aldemar

Μία ακόμη σημαντική αναγνώριση του περιβαλλοντικού έργου του Ομίλου Aldemar Hotels & Spa, έρχεται με τη βράβευσή του στα Environmental Awards 2014, από την εταιρία Boussias Communications. 

Η απονομή της διάκρισης πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013. 
Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Aldemar, ο οποίος δήλωσε: «Κάθε διάκριση αποτελεί κίνητρο για την βελτίωση των περιβαλλοντικών μας πρακτικών, αλλά και ευκαιρία ευαισθητοποίησης του συνόλου. Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, βέβαια, αλλά κάθε προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που οι ίδιοι γεννάμε για την κοινωνία και το μέλλον των παιδιών μας, είναι δυναμική και με άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα. Ο Όμιλός μας θα συνεχίσει σε αυτόν το δρόμο που χάραξε από το 1999. Όχι από υποχρέωση, αλλά από αίσθημα καθήκοντος».
 
Εδώ και δεκατρία χρόνια, ο Όμιλος εισήγαγε το “Mare Verde”, ένα σύγχρονο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με άξονα το περιβάλλον και τον άνθρωπο, που στηρίζεται στην αντίληψη ότι η επιχειρηματική δραστηριότητα αναπτύσσεται και δημιουργεί μόνο μέσα από μία συμβιωτική σχέση με το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα πλέον, αποτελεί σημείο αναφοράς και κορμό ανάπτυξης της εταιρείας, ενώ και για τα χρόνια που ακολουθούν αναμένεται μεγαλύτερη εμβάθυνση και ευαισθητοποίηση σε θέματα τόσο περιβάλλοντος όσο και της ανθρώπινης ύπαρξης. 
 Το 1999, εφάρμοσε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εξοικονόμησης ενέργειας, επικεντρωμένο στην παραγωγή ζεστού νερού προς γενική χρήση και ζεστού νερού για τις ανάγκες του κέντρου θαλασσοθεραπείας. 2.800 m2 ηλιακών συλλεκτών υψηλής απόδοσης και 150m3 δεξαμενών ζεστού νερού εγκαταστάθηκαν στους χώρους των τριών ξενοδοχείων (χωρίς να παρεμβαίνουν στην αισθητική ισορροπία) Knossos Royal, Royal Mare, Royal Mare Thalasso/Spa και Cretan Village στην Κρήτη. 
 
Το συγκεκριμένο έργο με συνολικό κόστος επένδυσης τα 1.320.000 Ευρώ αποτελεί αυτή τη στιγμή την μεγαλύτερη και πιο προηγμένη τεχνολογικά εγκατάσταση παραγωγής ζεστού νερού στην Ελλάδα.

Νέο ραδιοφωνικό Spot Espressoshop.gr

E-mail Εκτύπωση PDF

espressoshop-1Nέο ραδιοφωνικό spot espressoshop.gr

Ακούστε το νέο ραδιοφωνικό spot του espressoshop.gr

 

Download Embed Embed this video on your site

1η Έκθεση EΞΠΟΤΡΟΦ

E-mail Εκτύπωση PDF

expotrofΗ 1η Έκθεση EΞΠΟΤΡΟΦ, αποτελεί αντικειμενικά μια από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών στο χώρο των τροφίμων και ποτών και στη δυναμική προώθηση των ελληνικών εξαγωγών. Γι΄αυτό άλλωστε αναγνωρίστηκε αμέσως από τους πιο σημαντικούς φορείς του χώρου και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνι-στικότητας, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Περιφέρειας Κρήτης, του Ελληνορωσικού Επιμελητηρίου, του Συνδέσμου Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων και Ποτών Εξωτερικού (ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ) καθώς και άλλων σημαντικών φορέων.

Περισσότερες πληρφορορίες θα βρείτε στο http://www.trofima-pota.gr/el/

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Συνδεδεμένοι Τώρα

Έχουμε 69 επισκέπτες συνδεδεμένους

Προτεινομενοι συνδεσμοι

Espressoshop.gr

.........................

Chocolaterie.gr

.........................

Caffeparana.eu

.........................

Balleticafe.gr

.........................

caffeparaiso.com
.........................

www.vbmespresso.it